ECR Forum for Cooperation 2015

Zapraszamy na edycję ECR Forum 2016!

 

 

ECR FORUM FOR COOPERATION (FORUM WSPÓŁPRACY) - najlepsza konferencja dla managerów branży FMCG i DIY, organizowana co roku przez ECR Polska.

To Forum wymiany wiedzy, doświadczeń i najlepszych praktyk dla przedstawicieli firm producentów, dystrybutorów, sieci handlowych i mniejszych detalistów oraz dostawców usług transportowych, logistycznych, marketingowych i IT.

W 2015 roku organizujemy Forum ECR już po raz piąty. Tym razem pod hasłem SMART VALUE CHAINS FOR SMART SHOPPERS!

Poprzednie edycje naszej konferencji dowiodły, że jest to spotkanie, które cechują dwie silne przewagi: (1) najwyższy poziom merytoryczny prezentacji oraz (2) grono uczestników, w którym co roku znajdują się szefowie najważniejszych i największych firm branży. Taka mieszanka tworzy doskonały klimat dla poszerzania kontaktów biznesowych i zacieśniania relacji.

DLACZEGO WARTO WZIĄĆ UDZIAŁ W FORUM ECR?

  • reprezentacja całego łańcucha dostaw - przedstawiciele producentów, dystrybutorów, sieci handlowych i dostawców usług w jednym miejscu, wspólnie dyskutują o korzyściach dobrej współpracy;
  • zagwarantowana obecnośc top managementu - prezesi, członkowie zarządów, dyrektorzy i managerowie dzielą się swoimi doswiadczeniami;
  • networking - ponad 200 uczestników, duży marketplace, długie przerwy kawowe i business mixer na zakończenie;
  • doskonały program - dbamy o wysoki poziom wystąpień, zapraszając nieprzypadkowych prelegentów i nie dopuszczając prezentacji "sponsorskich", tematy są ważne i aktualne, ustalane przez managerów najważniejszych firm FMCG w Polsce;
  • jedyna konferencja interdyscyplinarna - sesje strategiczne i równoległe sesje tematyczne gwarantują udział managerów odpowiedzialnych zarówno za zarządzanie, rozwój, łańcuchy dostaw oraz marketing i sprzedaż, różnorodność zagadnień pozwala rozszerzyć horyzonty, znaleźć inspiracje dla rozwoju działalności;
  • międzynarodowe inspiracje - case studies zaczerpnięte z europejskich konferencji ECR;
  • minimum czasu, maksimum korzyści - konferencja jest jednodniowa, ale bardzo intensywna, co gwarantuje efektywne wykorzystanie czasu.

MÓWIĄ O NAS!

The ECR Community brings retailers, suppliers, thought leaders and agencies together in a way that is quite constructive. Most conferences can be too heavy on thought leadership (...) but actually ECR conferences tend to focus a lot on business cases and things that actually work in the market, with real suppliers and real retailers. So I think one of the reasons the ECR conferences are popular (and they are globally, I go to lot's of them) is because that it really happens to walk away the day and use what you've learned that day in your business the next day.

Ken Hughes, CEO Glacier Consulting, Consumer & Shopper Behaviouralist, Forum 2014

Do najmocniejszych punktów Forum zaliczam jego stronę merytoryczną - wiele ciekawych, wizjonerskich prezentacji. Myślę, że konferencja ECR należy do najlepszych tego typu wydarzeń na temat supply chain.

Lucyna Zaborowska-Princ, SC Customers and Distribution Manager, Nivea Polska, Forum 2014

It’s a great opportunity to bring retailers and FMCG companies and service providers together in one Forum to try to optimize solutions for the consumers. With that spread of people present, even the informal time is very valuable. The number of sessions and the number of the presentations and seminars are gonna really hit the spot!

Chris Hill, European Business Development Director, Sonoco Packaging Services, Forum 2013

It is for me very a efficient conference, because the presentations are very concrete and operational, answering to my needs. Man can always discover some very interesting projects. In ECR Forum we succeed to meet in the same place suppliers and retailers to discuss the new way of work together. It’s perfect! It’s really important to participate in the ECR Forum, because we are building the future together – suppliers and retailers. There is only one way for the future: this is this collaboration and cooperative movement.

Francois Mir, Directeur Supply Chain Organisation et Systemes, Carrefour Polska, Forum 2013

For sure we will be a part of it next year and I wish that a lot of companies are going to join us on this journey! It is very important, more than ever, that ECR is representative in the whole industry, because we need it, to shape the future!

Jean Charles Bondy, Prezes Zarządu, L'Oreal Polska, Forum 2013

ECR organisation is a great platform for networking, offering Polish retailers and manufacturers good opportunity to meet together not only once, during the annual conference but also several times during the year.
Forum for Cooperation is one of the most valuable FMCG top management conferences. It gives the chance to meet all important retailers and manufacturers and discuss about the evolution of the market.
However, within ECR, also the specialists are working together during the year on different projects and their work has been presented during the conference. It’s a great opportunity for both sides – the manufacturers and retailers – to meet in small, very efficient workgroups and work in details on operational solutions that are adding value to the business.

Rafael Gasset, Prezes Zarządu, real,-, Forum 2012

Forum Współpracy organizowane przez ECR Polska wyrasta na jedną z najciekawszych i najbardziej inspirujących konferencji dla branży FMCG.

Zofia Kobielska, Fresh & Cool Market, 6/2012

ECR conference is an opportunity for me, as a representative of Nestle, the global manufacturer and distributor, to meet to exchange experience in a positive and constructive attitude. It is very important to use the ECR platform as a place of reflection and discussion between trade partners, and when I say partners I mean manufacturers and distributors. Forum for Cooperation is always a great inspiration to thinking about how to innovate and attract consumers for better consumption.

Pierre Detry, Prezes Zarządu Nestle Polska, Forum 2012

 

 

  • Organizator

    ECR
  • Sponsorzy i partnerzy

    • Log24.pl
    • PKN EPAL - Sponsor Platynowy
    • Dlahandlu.pl
    • NM.PL
    • Pracujwlogistyce.pl
    • PrzeglądHandlowy.pl
    • Jeronimo Martins Polska
    • PNSA
    • Poradnik Handlowca
    • Bold Brand Commerce
    • QBusiness.pl
    • EuroLogistics
    • POLBISCO
    • Polska Organizacja Handlu i Dystrybucji (POHiD)
    • Log4.pl
    • Nowoczesny Magazyn
    • Harvard Business Review Polska
    • CHEP Polska
    • GS1 Polska
    • Logistyka a Jakość
    • Logistyka.net.pl
    • Coca - Cola HBC Polska
    • Comarch S.A.
    • Kaufland
    • Raben Group
    • Grupa Integer.pl SA
    • PortalSpożywczy.pl
    • FM Logistic
    • DSV Solutions
    • ROHLIG SUUS Logistics S.A.
    • OOH Magazine
    • MARKETER+
    • Auto Partner Garcarek
    • Warehouse Monitor
    • Logistyka Produkcji
  • Aktualności

    • 2015-05-18 Niespodzianka od MARKETER +

      Nasz patron medialny, magazyn "Marketer+", przygotował dla Was specjalny kod rabatowy, do wykorzystania na www.sklep.marketerplus.pl.
      Czytaj dalej
    • 2015-05-05 Mark Taylor gościem Forum!

      Fantastyczna informacja dla fanów "Who Killed Category Management".
      Czytaj dalej
  • Relacja z poprzedniej edycji

    Zobacz relację z poprzedniej edycji