Sell MORE, Lose LESS

Jednodniowy, dynamiczny warsztat, podczas którego wykładowcy podzielą się nowym sposobem myślenia i podejściem do zapobiegania stratom! Podczas warsztatów poznasz skuteczne metody zwiększenia dostępności produktów na półce, a co za tym idzie – sprzedaży sklepu i zadowolenia klientów, przy jednoczesnym zmniejszeniu strat magazynowych wynikających z odpadów, kradzieży, uszkodzeń towaru lub błędów.

Założenia:

Słaba dostępność towarów na półce i straty magazynowe pozostają dwoma spośród najbardziej uporczywych problemów przemysłu FMCG. Nasz warsztat pozwoli Wam potraktować te problemy również jako okazję do usprawnień: Jeśli przeciętny sprzedawca zmniejszy swoje straty zaledwie o 25%, jego zysk może wzrosnąć o 30%. Dla wielu sprzedawców niewiele jest innych możliwości osiągnięcia tak dużego wzrostu!

15 lat współpracy i badań prowadzonych przez grupę roboczą ds. Shrinkage and On Shelf Availability przy ECR Europe, dostarczyło branży wiele nowych i ciekawych informacji na ten temat, pozwoliło opracować narzędzia i techniki, które przyniosły ponad 1,5 mld € oszczędności tym sprzedawcom i producentom, którzy zastosowali nowe podejście ECR do zapobiegania stratom.

Aby propagować wyniki prac grupy, a także zwiększyć świadomość na temat możliwych usprawnień, ECR Europpe Shrinkage and OSA Working Group prowadzi warsztaty w całej Europie, współpracując z lokalnymi, krajowymi organizacjami ECR.

W Polsce warsztaty Sell MORE Loese LESS odbędą się w ramach Forum ECR, poprzedzając coroczną konferencję ECR Forum for Cooperation, 27 maja 2015 roku.

UWAGA: Seminarium prowadzone jest w języku angielskim!

Cele seminarium:

Celem tego nowatorskiego warsztatu jest przekazanie:

  • najważniejszych wyników z badań naukowych, w których przeprowadzenie i pilotaże zainwestowano ponad milion €, w tym również z aktualizacji najnowszych badań na temat wpływu zaangażowania pracowników na skalę strat w sieciach handlowych i dostępności towarów na półce. Skorzystaj z tej wiedzy!
  • praktycznego i interaktywnego przewodnika do opracowanych przez ECR narzędzi, które pomagają organizacjom mierzyć ich zdolność do efektywnego zapobiegania stratom (narzędzia benchmarkingowe) i dokonać zmian poprzez wykorzystanie systemowego i systematycznego podejścia do rozwiązywania problemów (ECR Road Map). Masz szansę rozwinąć swoje know-how!
  • inspiracji do działania, eksperymentowania i korzystania z badań, narzędzi i technik rozwiniętych przez ECR, poprzez pokazanie rzeczywistych studiów przypadków zakończonych sukcesem. Wszystkie działania ECR Europe Shrinkage and OSA Working Group nakierowane są na zwiększanie korzyści i zysków firm, a w konsekwencji tych działań także zwiększenie satysfakcji konsumentów. Dowiedz się, jak z sukcesem działają inni!

Kto powinien wziąć udział w seminarium Sell MORE, Lose LESS?

Udział w warsztacie będzie szczególnie cenny dla tych detalistów i producentów, którzy borykają się z wysokim poziomem „out-of-stocków” oraz dużymi stratami w łańcuchach dostaw spowodowanymi odpadami, kradzieżami i błędami pracowników / systemów.

Polecamy go jednak wszystkim managerom odpowiadającym za:

  • handel, sprzedaż, zakupy;
  • operacje sklepowe i magazynowe;
  • zarządzanie;
  • zapobieganie  stratom / rozwój procesów sklepowych;
  • logistykę / łańcuchy dostaw;
  • dostępność produktów na półce / utrzymywanie zapasów.

Ponadto udział w warsztacie polecamy dostawcom usług i rozwiązań dla branży FMCG.

Prelegenci warsztatów:

  • Colin Peacock, Group Strategy Coordinator, ECR Europe Shrink and On Shelf Availability Group
  • Adrian Beck, Head of Department, Department of Criminology, University of Leicester, UK
  • John Fonteijn, Chair, ECR Europe Shrink and On Shelf Availability Group and Director, Group Asset Protection, Royal Ahold

Więcej o prelegentach...

Sprawdź szczegółowy program seminarium Sell MORE Lose LESS w zakładce PROGRAM.

ABOUT ECR SHRINKAGE AND ON SHELF AVAILABILITY GROUP:

The group has been active since 1999 and is made up of loss prevention and on-shelf availability experts from retailers and manufacturers across Europe. Organisations represented in this group include Ahold, Tesco, Carrefour, Metro, Wal-Mart Asda, Adidas, Sainsbury’s, L’Oreal, Bacardi and Procter & Gamble. Academic support has been provided by Professor Beck (University of Leicester), Dr Chapman (Said Business School, University of Oxford) and Professor Broekmeulen (Eindhoven University). The research has been made possible by grants generously provided by the Group’s sponsors: Checkpoint and Oliver Wyman. In the 15 years, the Group have met over 100 times, have overseen €1 million of research grants, delivered over 25 seminars in 39 countries, published 2 blue books with over 10,000 distributed physically and as many again distributed via downloads, produced 10 of the most widely read white papers on shrinkage, all of which are available for download. These include papers on: the scale and nature of shrinkage; defining shrinkage; the ROI of security technologies; the potential of RFID; anti-theft packaging; staff dishonesty; thief behaviour; the opportunities and challenges of self-scan technology; hot products and the hot concept; a loss prevention benchmarking tool; and most recently a report on the impact of employee engagement on levels of retail loss. Further, the Group have documented over 20 case studies on how the ECR approach delivers results in member organisations across multiple categories from mobile phones to sausages.

The current work plan of the Group includes research on defining total loss, understanding the benefits of risk amplification and finally, research on profit optimisation modelling on fresh food, looking at the potential trade-offs between waste and on-shelf availability. The Group is free to join for any retailer or manufacturer from all sectors, grocery, home improvement, apparel, etc. For more information, visit http://www.ecr-shrink-group.com

  • Organizator

    ECR
  • Sponsorzy i partnerzy

    • Polska Organizacja Handlu i Dystrybucji (POHiD)
    • Pracujwlogistyce.pl
    • Kaufland
    • Dlahandlu.pl
    • NM.PL
    • Jeronimo Martins Polska
    • Raben Group
    • CHEP Polska
    • POLBISCO
    • GS1 Polska
    • Coca - Cola HBC Polska
    • Auto Partner Garcarek
    • Warehouse Monitor
    • Logistyka.net.pl
    • PortalSpożywczy.pl
    • Poradnik Handlowca
    • MARKETER+
    • PrzeglądHandlowy.pl
    • Grupa Integer.pl SA
    • PKN EPAL - Sponsor Platynowy
    • QBusiness.pl
    • OOH Magazine
    • Logistyka a Jakość
    • Log24.pl
    • Logistyka Produkcji
    • Bold Brand Commerce
    • ROHLIG SUUS Logistics S.A.
    • Nowoczesny Magazyn
    • Comarch S.A.
    • DSV Solutions
    • EuroLogistics
    • FM Logistic
    • Log4.pl
    • PNSA
    • Harvard Business Review Polska
  • Aktualności

    • 2015-05-18 Niespodzianka od MARKETER +

      Nasz patron medialny, magazyn "Marketer+", przygotował dla Was specjalny kod rabatowy, do wykorzystania na www.sklep.marketerplus.pl.
      Czytaj dalej
    • 2015-05-05 Mark Taylor gościem Forum!

      Fantastyczna informacja dla fanów "Who Killed Category Management".
      Czytaj dalej
  • Relacja z poprzedniej edycji

    Zobacz relację z poprzedniej edycji